Starostwo Powiatowe w Lesku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

UWAGA!
ZMIANA NR RACHUNKU BANKOWEGO



Informujemy, że z dniem 04.08.2021 r. nastąpi zmiana nr rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłaty za usługi.

Opłaty za:
- rejestrację pojazdów,
- prawa jazdy,
- inne opłaty komunikacyjne,
- wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów,
- inne opłaty geodezyjne,
- karty wędkarskie,
- dzienniki budowy
na rachunek:
PKO BP
25 1020 4391 0000 6102 0198 1455


Opłaty za:
- użytkowanie wieczyste,
- trwały zarząd,
- przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności
na rachunek:
PKO BP
97 1020 4391 0000 6102 0211 7802
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-08-03
Publikujący Admin - Admin 2021-08-03 08:43
Modyfikacja Admin - Admin 2021-08-03 09:39


INFORMACJA STAROSTY LESKIEGO
NR GN.6641.13.2020
z dnia 15 lipca 2021 r.

w sprawie operatu opisowo – kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków

SKAN INFORMACJI
 
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-07-15
Publikujący Admin - Admin 2021-07-15 12:32
Modyfikacja Admin - Admin 2021-07-23 12:35
 
GN.II.6845.2.9.2021
 
Wykaz nieruchomości Powiatu Leskiego przeznaczonej pod najem
 
Na podstawie art. 35 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.) Zarząd Powiatu Leskiego podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej pod najem:
 

 
 
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-07-06
Publikujący Admin - Admin 2021-07-06 13:46
Modyfikacja Admin - Admin 2021-07-06 13:51


Zawiadomienie
o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek w m-ci Huzele w Gminie Lesko

SKAN ZAWIADOMIENIA

Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-07-05
Publikujący Admin - Admin 2021-07-05 14:00
Modyfikacja Admin - Admin 2021-07-06 14:01

Zawiadomienie
o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek w m-ci Bereżnica Wyżna oraz Wola Matiaszowa w Gminie Solina

SKAN ZAWIADOMIENIA
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-07-01
Publikujący Admin - Admin 2021-07-01 14:20
XXVIII Sesja Rady Powiatu Leskiego odbędzie się w dniu 29 czerwca 2021 r. o godz. 13:00 w trybie stacjonarnym (sala posiedzeń Starostwa Powiatowego w Lesku).



Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Nowy projekt porządku
3. Przyjęcie porządku obrad sesji.
4. Przyjęcie protokołów z obrad z poprzednich sesji.
5. Powołanie Komisji Wniosków.
6. Sprawozdanie Przewodniczącego Zarządu z działalności Zarządu w okresie między sesjami oraz sprawozdanie z wykonania uchwał Rady Powiatu.
7. Interpelacje radnych.
8. Podjęcie uchwał:
a) w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu Leskiego,
b) w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Leskiego wraz  ze sprawozdaniem z wykonania budżetu powiatu za 2020 rok,
c) w sprawie udzielenia absolutorium dla Zarządu Powiatu,
d) zmieniająca uchwałę budżetową Powiatu Leskiego na rok 2021,
e) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Leskiego na lata 2021 – 2030,
f) w sprawie udzielenia dotacji celowej z budżetu Powiatu Leskiego dla Parafii Rzymskokatolickiej w Olszanicy pw. Matki Bożej Pocieszenia na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane – „Wykonanie ołtarza soborowego, ambonki, krzyża i podstawy pod paschał oraz umieszczenie ich w prezbiterium kościoła parafialnego w Olszanicy”,
g) w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji,
h) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Leskiego.
8. Ocena zasobów pomocy społecznej Powiatu Leskiego za rok 2020.
9. Wolne wnioski i zapytania radnych.
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
11. Oświadczenia i wystąpienia radnych i innych osób.
12. Sprawozdanie Komisji Wniosków.
13. Zakończenie sesji.

PORTAL MIESZKAŃCA - WYNIKI GŁOSOWAŃ NA ŻYWO


 


TRANSMISJA NA ŻYWO Z SPOSIEDZEŃ RADY POWIATU

Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-06-22
Publikujący Admin - Admin 2021-06-22 08:22
Modyfikacja Admin - Admin 2021-06-29 08:23
KB.2110.4.2021

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze:  
Młodszy Referent w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy  
Rynek 1, 38-600 Lesko
   
Na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.) informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Edyta Zięba, zam. Mchawa.

Uzasadnienie

W wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że Pani Edyta Zięba, spełniła wymagania niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna wysoko oceniła Jej przygotowanie,  znajomość przepisów i zagadnień z zakresu zadań realizowanych na w/w stanowisku.

 
Lesko, dnia 7 czerwca 2021 r.


SKAN INFORMACJI

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłAdministrator systemu - przeniesienie2021-06-07
Publikujący Admin - Admin 2021-06-07 11:08
Modyfikacja Admin - Admin 2021-06-07 11:11

Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego organizuje 6 czerwca 2021 r. po raz pierwszy ,,Wiosenne targi innowacji”. Będzie to impreza zlokalizowana na terenie otwartym wokół budynków PODR przy ul. Suszyckich 9 w Boguchwale.


Celem tej operacji jest tworzenie bezpośredniej sieci kontaktów pomiędzy rolnikami, przedsiębiorcami branży ogrodniczej i instytucjami oferującymi usługi na rzecz rolnictwa. Ponadto celem operacji jest przekazanie i upowszechnienie informacji o najnowszych rozwiązaniach stosowanych w produkcji ogrodniczej pod kątem technologicznym, organizacyjnym i marketingowym. Obecność na targach podmiotów zajmujących się różnymi branżami, tj.: sprzedażą sprzętu ogrodniczego, środków do produkcji ogrodniczej, przedstawicieli instytucji naukowych, specjalistów działów technologicznych PODR oraz producentów ogrodniczych pozwoli na zidentyfikowanie obszarów tematycznych, które wymagają wsparcia.

więcej na: 
www.podrb.pl/wydarzenia/imprezy-rolnicze/wiosenne-targi-innowacji
Podmiot publikującyGN.II
WytworzyłJakub Hotloś - Kancelaria ogólna2021-06-04
Publikujący Jakub Hotloś - Jakub 2021-06-04 07:13

GN.II.6840.2.15.2020

INFORMACJA
O WYNIKU PIERWSZEGO PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO NA ZBYCIE NIERUCHOMOŚCI OZNACZONEJ NR EWID. 1402/13, 1402/14 POŁOŻONEJ W M-CI LESKO, OBJ. KW NR KS1E/00028675/1


Na podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1490 z późn. zm.) uprzejmie informuję, że przetarg ustny nieograniczony na zbycie nieruchomości oznaczonej jako działki 1402/13, 1402/14 o pow. łącznej 0,6431 ha, położonej w Lesku obręb Posada Leska, obj. KW nr KS1E/00028675/1, będącej własnością Powiatu Leskiego odbył się w dniu 31 maja 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Lesku , ul. Rynek 1.

Wadium na działkę wpłaciła 1 osoba.
Do przetargu dopuszczono 1 osobę. Nie dopuszczono 0 osób.
Cena wywoławcza wynosiła 154 201,00 zł netto.
Przetarg zakończył się wynikiem pozytywnym.
Minimalne postąpienie ustalono na kwotę 1550,00 zł.
Najwyższa cena osiągnięta w przetargu wyniosła 155 751,00 zł netto.
Nabywcą nieruchomości został Pan Jakub Haftek.

Lesko, dnia 31 maja 2021 r.

SKAN INFORMACJI

Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-05-31
Publikujący Admin - Admin 2021-05-31 14:01
Modyfikacja Admin - Admin 2021-06-01 13:04

GN.II.6840.2.17.2020

INFORMACJA
O wyniku pierwszego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieobciążonych nieruchomości stanowiących własność Powiatu Leskiego położonych w m-ci Bystre gm. Baligród oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki:

 

- 237/7 o pow. 0,0413 ha, 237/22 o pow. 0,0030 ha oraz 237/26 o pow. 0,0522 ha dla których Sąd Rejonowy w Lesku prowadzi księgę wieczystą nr KS1E/00035465/8
wraz z działkami stanowiącymi dojazd do ww. nieruchomości tj.
- udział 1/2 w działce nr ewid. 237/1 uwidocznionej w księdze wieczystej nr KS1E/00035366/4 oraz
- udział 1/14 w działce nr ewid. 237/20 uwidocznionej w księdze wieczystej nr KS1E/00035464/1
Na podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1490) uprzejmie informuję, że przetarg ustny nieograniczony na zbycie ww. nieruchomości będącej własnością Powiatu Leskiego odbył się w dniu 31 maja 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Lesku , ul. Rynek 1.
Wadium na działkę wpłaciło 2 osoby.
Do przetargu dopuszczono 2 osoby. Nie dopuszczono 0 osób.
Cena wywoławcza wynosiła 45 000,00 zł netto.
Nikt nie przystąpił do przetargu.
Przetarg zakończył się wynikiem negatywnym.

Lesko, dnia 31 maja 2021 r.

SKAN INFORMACJI
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-05-31
Publikujący Admin - Admin 2021-05-31 14:06
Modyfikacja Admin - Admin 2021-06-01 13:07

GN.II.6840.2.7.2021

OGŁOSZENIE ZARZĄDU POWIATU W LESKU
o odwołaniu przetargu na sprzedaż nieruchomości


Zarząd Powiatu działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.
o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.)

odwołuje pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieobciążonej nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Leskiego, położonej w miejscowości Lesko, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr ewid.: 1368/8 oraz 1368/35 o łącznej pow. 0,0876 ha dla której Sąd Rejonowy w Lesku prowadzi księgę wieczystą nr KS1E/0028675/1.
Termin przetargu był ustalony na dzień 31 maja 2021 r. o godz. 1000 w Starostwie Powiatowym w Lesku, ul. Rynek 1, w Sali narad na parterze budynku.

Przyczyną odwołania przetargu jest zaistnienie nowych okoliczności wykluczających sprzedaż.


Członkowie Zarządu Powiatu Leskiego
Andrzej Olesiuk
Janusz Haftek

Lesko, mdnia 31 maja2021 r.

SKAN OGŁOSZENIA
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-05-31
Publikujący Admin - Admin 2021-05-31 10:10

KOMUNIKAT
 

Starosta Leski informuje, że w dniu 20 maja 2021 r. na terenie powiatu leskiego zostanie przeprowadzony trening systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności cywilnej o zagrożeniu z powietrza.

W ramach treningu, w dniu 20 maja 2021 r. między godz. 08:00 – 11:00 przeprowadzona zostanie głośna próba uruchomienia systemów alarmowych na terenie powiatu.
W trakcie fizycznego włączania systemów alarmowych zostaną wyemitowane:
1) akustyczny sygnał alarmowy – „ogłoszenie alarmu”,
2) akustyczny sygnał alarmowy – „odwołanie alarmu”.
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-05-19
Publikujący Admin - Admin 2021-05-19 10:48
Szanowni Państwo!

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa uprzejmie informuje, iż wychodząc naprzeciw oczekiwaniom interesariuszy, a także mając na uwadze automatyzację procesów w ramach funduszy promocji, w dniu 29 kwietnia 2021r. na platformie eRolnik zakończono prace mające na celu wdrożenie formularza Deklaracji wpłat na fundusze promocji produktów rolno- spożywczych- FPZ f1, umożliwiający uczestnikom funduszy promocji złożenie niniejszego dokumentu drogą elektroniczną.

Warunkiem skorzystania z możliwości wypełnienia deklaracji wpłaty jest posiadanie aktywnego Profilu Zaufanego.
W związku z powyższym prosimy o informowanie interesantów o:
1. obowiązku dokonywania wpłat na fundusze promocji produktów rolno- spożywczych;
2. obowiązku złożenia deklaracji do OT KOWR, właściwego ze względu na adres siedziby przedsiębiorcy;
3. możliwości złożenia formularza deklaracji – FPZ f1 drogą elektroniczną, poprzez platformę usług eRolnik  https://erolnik.gov.pl/

Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłAdministrator systemu - przeniesienie2021-05-17
Publikujący Admin - Admin 2021-05-17 13:27
KB. 2110.4.2021
Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Młodszy Referent w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa w Starostwie Powiatowym
w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 11.2016 Starosty Leskiego z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 13 maja 2021 r. nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Młodszy Referent w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy.


I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Lesku
38-600 Lesko, Rynek 1
tel. 13 469 71 24

II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie wykształcenia min. średniego, preferowany kierunek - administracja,
f) co najmniej 6 miesięczny staż pracy w urzędzie,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:
1. Podstawowa znajomość oprogramowania systemu CEPiK Kierowca i Pojazd.
2. Umiejętność sporządzania decyzji administracyjnych zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.
3. Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu: kodeks postępowania administracyjnego, kierujący pojazdami, prawo o ruchu drogowym.
4. Odporność na stres.
5. Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
6. Chęć zdobywania nowej wiedzy i ciągłego rozwoju.

3. Umiejętności zawodowe:
1. Podstawowa umiejętność obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego.
2. Umiejętność sprawnej komunikacji w relacjach z petentem.
3. Umiejętność pracy w zespole.
4. Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
5. Umiejętność planowania i organizacji pracy.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne:
Z zakresu praw jazdy:
1. Przyjmowanie i obsługa stron.
2. Przygotowywanie i wydawanie Profilu Kandydata na kierowcę (PKK).
3. Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami.
4. Przyjmowanie od kierowców zawiadomień i dokonywanie wymiany praw jazdy
w przypadku zmiany miejsca zamieszkania lub upływu terminu ważności.
5. Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy i wydawanie wtórników, przyjmowanie wtórników praw jazdy w przypadku odnalezienia oryginału.
6. Przyjmowanie od Policji zatrzymanego prawa jazdy.
7. Przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy przez Prokuratora lub Sąd.
8. Wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy.

Z zakresu rejestracji pojazdów:
1. Przyjmowanie zawiadomień o zbyciu/nabyciu pojazdu i ich rejestrowanie.
2. Wydawanie decyzji o nałożeniu kary za brak zgłoszenia zbycia/nabycia/rejestracji pojazdu.

2. Zadania pomocnicze:
1. Prowadzenie procedury usuwania pojazdów z drogi zgodnie z art. 130a ustawy prawo
o ruchu drogowym.
2. Prowadzenie korespondencji wynikającej z zajmowanego stanowiska pracy oraz    udzielanie wszelkich niezbędnych informacji zainteresowanym.
3. Współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych w zakresie praw jazdy.
4. Odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych.
5. Wydawanie zaświadczeń o posiadanych uprawnieniach.

IV. Zakres odpowiedzialności pracownika na stanowisku:
1. Pełna odpowiedzialność za prowadzenie spraw i powierzonych obowiązków służbowych.

V. Warunki zatrudnienia pracownika:
1. Miejscem pracy jest Starostwo Powiatowe w Lesku.
2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
3. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
4. Praca z monitorem ekranowym.

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Starostwie Powiatowym w Lesku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %.

VII. Wymagane dokumenty:
a) podpisany życiorys zawodowy (CV),
b) podpisany list motywacyjny,
c) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (min. średnie), a także potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopia dokumentu świadectwa dojrzałości,
d) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających  wymagany co najmniej 6 miesięczny staż pracy w urzędzie,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub spełnieniu warunków określonych w art. 11 ust. 2 i 3 u.p.s.,
g) podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Lesku,
h) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe danych osobowych kandydata w celu wykorzystania ich w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
i) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
j) podpisane przez kandydata oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VIII. Kandydat może też złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

IX. Każdy dokument aplikacyjny musi być opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem, a przedłożone kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Referent w Wydziale Komunikacji
i Drogownictwa w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 24 maja 2021 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

XI. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną powiadomieni za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa Powiatowego: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl, oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1,
38-600 Lesko.

ZAŁĄCZNIKI:
1. Skan zarządzenia.
2. Skan ogłoszenia naboru.
3. Oświadczenie kandydata.
4. Oświadczenie o stanie zdrowia.
5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
6. Kwestionariusz osobowy.
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
8. Klauzula informacyjna.
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-05-13
Publikujący Admin - Admin 2021-05-13 12:44
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-13 12:49
GN.I.6641.13.2020
ZAWIADOMIENIE O WYŁOŻENIU PROJEKTU OPERATU

Stosownie do art.  24a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.  Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 2052) Starosta Powiatu Leskiego informuje, że w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku przy ul. Rynek  1, w pok. nr 4, na parterze, w terminie od dnia 31 maja do 22 czerwca 2021 r., (z wyłączeniem piątku 4 czerwca oraz sobót i niedziel) w godzinach od 8:00 do 14:30  zostanie wyłożony do wglądu osób zainteresowanych projekt operatu  opisowo-kartograficznego  opracowany w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków zrealizowanej w projekcie „PSIP” dla niżej wymienionych obrębów ewidencyjnych:

Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-05-12
Publikujący Admin - Admin 2021-05-12 12:19
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-13 12:50

GN.II.6840.2.5.2020

INFORMACJA O WYNIKU DRUGIEGO PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
NA ZBYCIE NIERUCHOMOŚCI OZNACZONEJ NR EWID. 200/8, OBR. POSADA LESKA
OBJ. KW NR KS1E/00029166/7
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-05-11
Publikujący Admin - Admin 2021-05-11 12:56

OGŁOSZENIE KONKURSU

Zarząd Powiatu Leskiego ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego  w Lesku,
ul. Smolki 4, 38-600 Lesko.



1. Do   konkursu   na   stanowisko   Dyrektora  Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego  w  Lesku mogą  przystąpić  osoby, które spełniają wymagania określone   w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r. poz. 1587).

2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesku;
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego albo stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię i nazwisko;
- datę i miejsce urodzenia;
- obywatelstwo;
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą lub świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6) w przypadku cudzoziemca - poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii:
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480), lub
- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art.7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721, 1948, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 1530 z późn. zm.) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 730 i 1287), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668, z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
16)  oświadczenia, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),

3.  Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesku” w terminie do dnia 31 maja 2021 r. na adres:

Starostwo Powiatowe w Lesku
Rynek 1
38-600 Lesko

W przypadku kierowania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Lesku.

4. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu Leskiego.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

5. Na żądanie Przewodniczącego komisji konkursowej kandydat obowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 4-6,11,12. Ponadto, przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja konkursowa ma prawo żądać przedstawienia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.

6. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Starostwie Powiatowym
w Lesku, ul. Rynek 1, tel. 13 469 71 24.

SKANY DOKUMENTÓW:
- SKAN OGŁOSZENIA KONKURSU
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłAdministrator systemu - przeniesienie2021-05-04
Publikujący Admin - Admin 2021-05-04 14:18
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-04 14:19

OGŁOSZENIE KONKURSU

Zarząd Powiatu Leskiego ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych  w Lesku,
ul. Aleja Jana Pawła II 18A, 38-600 Lesk
o.



1. Do   konkursu   na   stanowisko   Dyrektora  Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych  w  Lesku mogą  przystąpić  osoby, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r. poz. 1587).

2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych  w Lesku;
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego albo stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- imię i nazwisko;
- datę i miejsce urodzenia;
- obywatelstwo;
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą lub świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6) w przypadku cudzoziemca - poświadczonej przez kandydata za zgodność
z oryginałem kopii:
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa
w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480), lub
- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art.7 ust. 1 i 3a ustawy
z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721, 1948, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 1530 z późn. zm.) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967
i 2245 oraz z 2019 r. poz. 730 i 1287), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668, z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),
15)    oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
16)    oświadczenia, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),

3.  Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na dyrektora Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku” w terminie do dnia 31 maja 2021 r. na adres:

Starostwo Powiatowe w Lesku
Rynek 1
38-600 Lesko

W przypadku kierowania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Lesku.

4. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu Leskiego.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

5. Na żądanie Przewodniczącego komisji konkursowej kandydat obowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 4-6,11,12. Ponadto, przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja konkursowa ma prawo żądać przedstawienia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.

6. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Lesku, ul. Rynek 1, tel. 13 469 71 24.

SKANY DOKUMENTÓW:
- SKAN OGŁOSZENIA KONKURSU
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-05-04
Publikujący Admin - Admin 2021-05-04 14:10
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-04 14:13

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym
w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy

SKAN INFORMACJI
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-04-20
Publikujący Admin - Admin 2021-04-20 13:48
Modyfikacja Admin - Admin 2021-04-20 13:49

Rozporządzenie Wojewody Podkarpackiego
w sprawie zwalczania wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI)


Wojewoda Podkarpacki i Podkarpacki Wojewódzki Lekarz Wetrynarii informują:

Grypa ptaków niezwykle zakaźna i zaraźliwa choroba wirusowa drobiu, która może powodować śmiertelność do 100%.

Chorobę wywołują niektóre szczepy podtypów H5 i H7 wirusa grypy typu A.

Zakażone ptaki wydalają wirus w dużych ilościach przede wszystkim z: kałem, wydzieliną z oczu, wydzieliną z dróg oddechowych, wydychanym powietrzem. Najbardziej prawdopodobnym źródłem zakażenia drobiu domowego jest bezpośredni lub pośredni kontakt (woda do picia) z migrującymi ptakami dzikimi, zwykle ptactwem wodnym. Rozprzestrzenienie wirusa może następować również poprzez zanieczyszczoną paszę, sprzęt, środki transportu. Ważną rolę w rozprzestrzenianiu wirusa grypy może odgrywać człowiek.

Na zakażenie wirusami grypy ptaków podatne są prawie wszystkie gatunki ptaków zarówno domowych (drób), jak i dzikich wolno żyjących.

Wirus grypy ptaków może zachowywać aktywność w środowisku kurnika przez 5 tygodni,. Wirusy grypy są wrażliwe na powszechnie stosowane środki dezynfekcyjne oraz detergenty. Niszczy go również obróbka termiczna (smażenie, gotowanie).

Jak dotychczas nie stwierdzono na świecie ani jednego przypadku zakażenia wirusem HPAI/H5N8 u człowieka

Źródłem choroby są wysoce chorobotwórcze dla ptaków wirusy mogą przetrwać przez długi czas w środowisku, zwłaszcza w niskiej temperaturze.

Główne objawy kliniczne u drobiu:
- depresja,
- gwałtowny spadek/utrata produkcji jaj, miękkie skorupy jaj,
- objawy nerwowe,
- zasinienie i obrzęk grzebienia i dzwonków,
- silne łzawienie, obrzęk zatok podoczodołowych, kichanie,
- duszność.

 ZALECENIA WHO

Unikanie kontaktu z ptakami niezależnie od tego czy są one zdrowe czy nie.
Osoby, które muszą pracować z ptakami powinny nosić maski i kombinezony chroniące przed pyłem unoszącym się ze ściółki, a także dbać o higienę.
Drób z zarażonych stad musi być niszczony i nie może być przeznaczony do spożycia przez ludzi i zwierzęta nawet po przetworzeniu.
Uznano, że drób i jaja ze zdrowych stad znajdujących się jednak na terenach objętych epidemią po przetworzeniu nie zagrażają zdrowiu ludzkiemu.

 Przypomina się wszystkim hodowcom drobiu o konieczności zachowania szczególnej ostrożności i odpowiednich środków bioasekuracji przy obsługiwaniu drobiu, minimalizujących ryzyko przeniesienia wirusa grypy ptaków do gospodarstwa. W szczególności należy wdrożyć następujące środki bezpieczeństwa biologicznego:

- zabezpieczyć budynki, w których utrzymywany jest drób przed dostępem dzikich zwierząt, w tym dzikiego ptactwa;
- zabezpieczyć paszę i źródło wody przed dostępem dzikiego ptactwa;
- nie karmić i nie poić drobiu na zewnątrz budynków inwentarskich;
- stosować w gospodarstwie odzież i obuwie ochronne przeznaczone wyłącznie do obsługi drobiu;
- stosować maty dezynfekcyjne przy wejściach do budynków, w których utrzymywany jest drób.

Zgodnie z obowiązującym prawem, hodowcy powinni zgłaszać do odpowiednich osób i instytucji (lekarz weterynarii prywatnej praktyki, powiatowy lekarz weterynarii, wójt/burmistrz/prezydent miasta) każde podejrzenie wystąpienia choroby zakaźnej u drobiu.
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-04-19
Publikujący Admin - Admin 2021-04-19 10:26
Podmiot publikującyGN.II
WytworzyłJakub Hotloś - Kancelaria ogólna2021-04-19
Publikujący Jakub Hotloś - Jakub 2021-04-19 11:28
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-17 13:16

GN.II.6840.2.8.2021

Wykaz nieruchomości Powiatu Leskiego przeznaczonych do sprzedaży - "Na Łukawicę"

SKAN WYKAZU


 
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-04-14
Publikujący Jakub Hotloś - Jakub 2021-04-14 10:28
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-17 13:17

Ruszyły zapisy na serię wysłuchań publicznych dot. projektu Umowy Partnerstwa i poszczególnych programów krajowych przewidzianych w ramach nowego budżetu UE na lata 2021-2027. Pierwsze takie wysłuchanie odbędzie się już w środę 7 kwietnia br.

Umowa Partnerstwa to docelowo uzgodniona z Komisją Europejską strategia wykorzystania funduszy europejskich w Polsce na lata 2021-2027. Dokument określa cele i sposób inwestowania funduszy unijnych z polityki spójności, na którą w przyszłej perspektywie będziemy mieli łącznie około 76 miliardów euro. Projekt Umowy Partnerstwa został przedłożony do publicznych konsultacji w połowie stycznia 2021 r. Do 22 lutego br. do Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej wpłynęło poprzez formularz ponad 5 tys. uwag ze strony wielu środowisk - administracji, przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji pozarządowych, jak również indywidualnych osób.
Więcej na stronie:
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/konsultacje-up/o-funduszach/

Oprócz projektu Umowy Partnerstwa wyznaczone są już też terminy dotyczące dwóch programów krajowych:
  • Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej, 16 kwietnia (piątek)
  • Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, 21 kwietnia (środa)
  • Program Pomoc Techniczna dla Funduszy Unii
  • Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy
  • Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego
  • Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko
  • Program Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji
  • Program Ryby
  • Program Pomoc Żywnościowa
Istota wysłuchania polega na tym, że przedstawiciele rządu, którzy odpowiadają ostatecznie za kształt dokumentu, usłyszą opinie na temat dotychczasowej propozycji Umowy Partnerstwa.
Patronem tego przedsięwzięcia jest Podkomitet do spraw Rozwoju Partnerstwa - jedno z ciał, w którym zasiadają przedstawiciele zarówno rządu, samorządu, partnerów społecznych i gospodarczych, a także przedstawiciele społeczeństwa obywatelskiego. Organizacyjnie zadania podjęły się Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych (OFOP) i Fundacja Stocznia we współpracy z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej. Wydarzenie zorganizowane będzie w formule on-line (z wykorzystaniem aplikacji ZOOM Webinar), które uzupełni inne formy konsultacji prowadzone dotychczas przez rząd. Będzie również możliwość oglądania wysłuchań bezpośrednio z wykorzystaniem kanałów YouTube i mediów społecznościowych. Całe spotkanie na bieżąco tłumaczone jest na Polski Język Migowy.


Ponieważ zakres tematyczny i terytorialny interwencji w poszczególnych celach polityki będzie omawiany przy okazji kolejnych wysłuchań poświęconych programom krajowym realizującym Umowę Partnerstwa, to w czasie wysłuchania dla Umowy Partnerstwa organizatorzy chcieliby usłyszeć wypowiedzi na tematy horyzontalne, w szczególności:
  • Zasady horyzontalne: równe szanse, partnerstwo, zrównoważony rozwój/zasada nieszkodzenia w nadmierny sposób środowisku (ang. do not significant harm)
  • Wymiar terytorialny planowanych interwencji – jak terytorialnie koncentrować działania
  • Jak uzyskać efekt synergii wydatkując środki unijne?
  • Formy wsparcia finansowego - dotacje i instrumenty finansowe.

Wysłuchanie odwołuje się do tzw. siedmiu zasad konsultacji publicznych, jakie zostały wypracowane wspólnie przez środowiska rządowe, obywatelskie i eksperckie w 2012 roku, takie jak: dobra wiara, powszechność, przejrzystość, responsywność, koordynacja, przewidywalność, poszanowanie interesu ogólnego. Wysłuchanie jest otwarte na wszystkie sektory (w tym samorząd, partnerów społecznych i gospodarczych), każdą instytucję i osobę prywatną, która chce w nim uczestniczyć, jako widz lub mówca. Realizacja wysłuchań ze strony organizacji społecznych prowadzone jest w oparciu o ich własne środki. W żadnym wypadku nie jest prowadzona na zlecenie rządu, tylko we współpracy z rządem (a precyzyjniej z odpowiednim Ministerstwem, odpowiedzialnym za dany program). W oczywisty sposób adresatem uwag jest bowiem właśnie rząd.

Dokładne terminy i zasady udziału w wysłuchaniach dostępne są na stronie: https://www.wysluchania-nowaperspektywa.pl/
Uwaga! Zgłoszenia udziału w wysłuchaniach publicznych dotyczą zarówno chętnych do zabrania głosu (Mówców), jak i obserwatorów (Widzów).

Daj się wysłuchać!

Podmiot publikującyGN.II
WytworzyłJakub Hotloś - Kancelaria ogólna2021-04-12
Publikujący Jakub Hotloś - Jakub 2021-04-12 10:29
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłAdministrator systemu - przeniesienie2021-03-30
Publikujący Admin - Admin 2021-03-30 13:52
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-17 13:11
KB. 2110.3.2021
Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym
w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 11.2016 Starosty Leskiego z dnia 02.06.2016 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 25.03.2021 r. nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy.

I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Lesku
38-600 Lesko, Rynek 1
tel. 13 469 71 24

II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w szczególności inżynieria środowiska, budownictwo,
f) doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności – praca w biurze projektowym oraz praca na budowie, a także co najmniej 12 - miesięczny staż pracy zawodowej w administracji samorządowej,
g)  stan zdrowia pozwalający ma zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h)  podstawowa znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo  budowlane,  
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny  odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2020 r.,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r.,
- Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

2. Wymagania dodatkowe:
a) podstawowa znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (Word, Excel), obsługi edytorów plików tekstowych,
b) podstawowa znajomość obsługi sprzętowej: kserokopiarki, drukarki, skanera,
c) umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania przypisane w statucie Starostwa Powiatowego w Lesku Wydziałowi Architektury i Budownictwa w tym związane z przygotowaniem:
a. decyzji o pozwoleniu na budowę,
b. decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę,
c. przygotowanie zaświadczeń, postanowień do zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych, zgłoszeń do wykonywania robót budowlanych,
d. przygotowanie zaświadczeń o samodzielności lokali.
2. Inne czynności zlecone przez Kierownika Wydziału.

IV. Zakres odpowiedzialności pracownika na stanowisku:
1. Pełna odpowiedzialność za prowadzenie spraw i powierzonych obowiązków służbowych, przestrzeganie przepisów prawa pracy.

V. Warunki zatrudnienia pracownika:
1. Miejscem pracy jest Starostwo Powiatowe w Lesku.
2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesku, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VII. Wymagane dokumenty:
a) podpisany życiorys zawodowy (CV),
b) podpisany list motywacyjny,
c) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (tj. wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w szczególności inżynieria środowiska lub budownictwo),
d) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających staż pracy zawodowej (tj. co najmniej 5 lat poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności – praca w biurze projektowym oraz praca na budowie, a także co najmniej 12 - miesięczny staż pracy zawodowej w administracji samorządowej),
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub spełnieniu warunków określonych w art. 11 ust. 2 i 3 u.p.s.,
g) podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Lesku,
h) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe danych osobowych kandydata w celu wykorzystania ich w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
i) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
j) podpisane przez kandydata oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VIII. Kandydat może też złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

IX. Każdy dokument aplikacyjny musi być opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem, a przedłożone kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 07.04.2021 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

XI. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną powiadomieni za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa Powiatowego: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl, oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1, 38-600 Lesko.

ZAŁĄCZNIKI:
1. Skan zarządzenia.
2. Skan ogłoszenia naboru.
3. Oświadczenie kandydata.
4. Oświadczenie o stanie zdrowia.
5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
6. Kwestionariusz osobowy.
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
8. Klauzula informacyjna.
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłAdministrator systemu - przeniesienie2021-03-24
Publikujący Admin - Admin 2021-03-24 13:31
Modyfikacja Admin - Admin 2021-03-26 13:36
 

GN.II.6840.2.7.2021

 
Wykaz nieruchomości Powiatu Leskiego przeznaczonej do sprzedaży
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-03-10
Publikujący Jakub Hotloś - Jakub 2021-03-10 14:40
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-17 13:14

 GN.II.6840.2.15.2020
 
Wykaz nieruchomości Powiatu Leskiego przeznaczonych do sprzedaży


SKAN WYKAZU

 
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-03-10
Publikujący Jakub Hotloś - Jakub 2021-03-10 14:42
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-17 13:13
KB.2110.2.2021

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze:  
Stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji i Kartografii
w Starostwie Powiatowym w Lesku w pełnym wymiarze czasu pracy  
Rynek 1, 38-600 Lesko

Na podstawie art. 15 ust 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.) informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana:
Pani Agnieszka Owczarska, zam. Kulaszne.

Uzasadnienie

W wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że Pani Agnieszka Owczarska, spełniła wymagania niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, Komisja Rekrutacyjna wysoko oceniła Jej przygotowanie i znajomość przepisów i zagadnień z zakresu zadań realizowanych na w/w stanowisku.

Andrzej Olesiuk
Starosta Leski

Lesko, dn.08.03.2021 r.
Podmiot publikującyStarostwo Powiatowe w Lesku
WytworzyłAdministrator systemu - przeniesienie2021-03-08
Publikujący Admin - Admin 2021-03-08 13:52

 GN.II.6840.2.17.2020

 
Wykaz nieruchomości Powiatu Leskiego przeznaczonych do sprzedaży
Podmiot publikującySP
WytworzyłAdministrator - Informatyk2021-03-05
Publikujący Jakub Hotloś - Jakub 2021-03-05 12:19
Modyfikacja Admin - Admin 2021-05-17 13:18
GN.II.6821.28.2020                                                                     Lesko, dnia 2 marca 2021 r.


Obwieszczenie
o wydaniu decyzji ograniczającej sposób korzystania z części nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym

Skan Obwieszczenia

 
Podmiot publikującyGN.II
WytworzyłJakub Hotloś - Kancelaria ogólna2021-03-02
Publikujący Jakub Hotloś - Jakub 2021-03-03 14:20
Modyfikacja Jakub Hotloś - Jakub 2021-03-03 14:26
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Starostwo Powiatowe w Leskuul. Rynek 1, 38-600 Lesko tel. (13) 469 71 24 email: poczta@powiat-leski.pl
Wygenerowano: 03 sierpnia 2021r. 19:59:48
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.