OR.2110.3.2019
Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji
i Zamówień Publicznych w pełnym wymiarze czasu pracy
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1260. ) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 11/2016 Starosty Leskiego
z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 12.02.2019 r. nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr i BHP – w pełnym wymiarze czasu pracy.
-
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Lesku
38-600 Lesko, Rynek 1
tel. 13 469 71 24
-
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadane wykształcenie: budownictwo I lub II stopnia, architektura I lub II stopnia.
-
posiadany minimalny staż pracy – 5 lat,
-
posiadanie uprawień budowlanych – preferowane,
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność prowadzenia inwestycji i zamówień publicznych,
-
umiejętność obsługi komputera,
-
komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku w Starostwie Powiatowym w Lesku,
w szczególności:
– prowadzenie prac związanych z tworzeniem programów i planów inwestycyjnych,
– przygotowywanie dokumentacji i realizacja inwestycji powiatowych i remontów określonych w budżecie powiatu, w tym w szczególności:
a/ przygotowanie dokumentacji technicznej, kosztorysów finansowo-rzeczowych,
b/ uzgadnianie dokumentacji,
c/ przygotowywanie przetargów na realizację inwestycji i remontów,
d/ nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,
e/ rozliczenie zadań inwestycyjnych po ich zakończeniu,
f/ przygotowywanie dokumentacji przekazania inwestycji w użytkowanie ,
g/ sporządzenie sprawozdawczości z realizacji inwestycji i remontów,
h/ monitoring w zakresie gwarancji udzielonych przez wykonawców,
i/ współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych w zakresie realizowanych inwestycji i zakupów inwestycyjnych,
j/ sporządzanie wniosków o dofinansowanie inwestycji powiatowych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy Unii Europejskiej oraz realizacja projektów,
-
Wymagane dokumenty:
-
podpisany życiorys (CV),
-
podpisany list motywacyjny
-
potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o pracę kopi dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
podpisany kwestionariusz osobowym osoby ubiegającej się o pracę (wg. wzoru nr .1.)
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
-
podpisane oświadczenie, iż kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne,
-
podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy ( wg. wzoru
nr 2. )
-
podpisane oświadczenie o pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
-
Kandydat może tez złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
-
Dokumenty aplikacyjne ; list motywacyjny i CV oraz kwestionariusz osobowy wraz
z klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, kopie dokumentów stwierdzone przez kandydata o zgodności z oryginałem.
-
Termin i miejsce składania dokumentów:
-
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych ” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego
w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 27.02.2019 r. do godziny 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną zawiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1,
38-600 Lesko.
SKAN OGŁOSZENIA O NABORZE
SKAN ZARZĄDZENIA STAROSTY LESKIEGO NR 7.2019
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY (wzór nr 1)
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (wzór nr 2)
OŚWIADCZENIE O STANIE ZDROWIA
|